tOtAl HuMaN yG sKoDeNg AkU

Monday, June 4, 2012

Terima Kasih Sahabatku....

"Aku mencintai sahabatku dengan segenap jiwaku, Sahabat yang baik adalah yang seiring denganku dan menjaga nama baikku ketika aku hidup ataupun selepas mati. Aku hulurkan tangan kepada sahabatku untuk berkenalan kerana aku akan merasa senang, Semakin ramai sahabat, Aku semakin percaya diri, Aku selalu berharap mendapat sahabat sejati yang tidak luntur dalam suka atau duka, Jika aku dapat, aku ingin setia padanya."

"Kiranya tidak cinta insan untukmu, Cukuplah cinta Allah penyuluh hidupmu, Kelak akan ada cinta untukmu dari insan yang mencintai ALLAH sebagai mana cintamu kepadaNYA."

"Semoga Persahabatan akan berkekalan selama-lamanya, terima kasih menjadi sahabatku" :)



Buat Sahabatku, 

Terima Kasih kerana pernah menjadi sebahagian dari kamus hidupku, Terima kasih juga kerana pernah menghadirkan tawa dan senyuman yang sangat bermakna bagiku, Hadirmu di mataku telah banyak mengajar erti ketenangan dan kedamaian, Membuai mimpi malamku walau ianya adalah untaian kenangan. Moga bahagia sentiasa mendampingimu, reda Ilahi sentiasa bersamamu, Ikhlas kasih yang abadi sentiasa disisimu. Terima Kasih sahabatku :)




No comments:

Post a Comment