tOtAl HuMaN yG sKoDeNg AkU

Thursday, June 9, 2011

KaSiH kItA xkAn TeRpUtUs ~DEDIKASI BUAT DNS~

Dunia berputar mengikut rentak roda
masa berlari tanpa kenal penatnya
dan kenangan bersemi sebagai suatu ukiran kehidupan.....

hari INI mgkin hari terakhir mereka bersama,
mgkin hari trakhir bergembira suka,
mgkin hari terakhir mereka berjumpa
dan mungkin hari terkhir air mata mereka dikongsi bersama.

hampir 3 tahun mereka bersama,suka duka kehidupan dikongsi,diselami dan dihayati,
kehidupan sebagai pencari ilmu menjadikan mereka insan yang gigih,
insan yg tekun serta tabah mengharungi kehidupan.
walaupun mereka  berbeza,
tetapi segalanya mereka berkongsi bersama.
dan segala yang mereka lakukan adalah suatu keindahan dalam mendalami erti
PERSAHABATAN.

jika benar kita bersahabat,
biarlah persahabatan itu kekal dihati kita,
jika ia kita bertawa bersama-sama, 
biarlah tawa itu penghibur saat kita rindukan mereka
dan jika benar kenangan itu kenangan kita bersama, 
doakanlah agar mereka sentiasa mengingati kita.

buatmu SAHABAT
maafkan aku kerana terlebih dulu menitik noktah awal di separuh jalan pengajian
maafkan ak kerana pernah hadir dalam sisip hidup kalian
maafkan aku jika ak terkenang detik bersama kalian DAN 
maafkan ak kerana terus merindui PERSAHABATAN yang kita jalinkan

1sem time Dinner Etika & Protokol

ijat,nazi,kimi,ka hou,bdak sesat n kang sheng

 ni geng senyum lebar.gelak ja keja diorang

 ntahlah antara diorang ni maybe ad rantai kot,
sbab 2 p mna2 asyik melekat sorang2 :)

Kenangn kami dak2 junior time 1st Angrh Ketua Jbtn

gelagat brader2 ambik kesempatan time kemas2 lpas majlis AKJ

telatah budak2 exco sebelum jd abang2 exco..haha


 Turn YANA jd mangsa :)

kitorang mmg suka buli has pun,termsuk best pren dia DINA :p .hahaha
meja pling last dlam bilik kuliah port pling selamat untk dak2 bujang mcm kami.

kim n vanice wong sorry sbab dlu saya jarang tegur both of u.
bkan sbab saya sombong but saya shy lorhh :)


time majlis tadarus Quran N Festival Nasyid

klau bukan ngan buku kompem laptop. pakai softcopy punya note ktakan :)

 insan-insan yg segan tp klu bagi buku hilang ar segan diorang.haha

buku 2 3 smpai xtau nak bukak yg mna,kan has kan?

Gelagat diorang tiap kali tunggu klas :)

~30 syawal 2tahun lpas, open house rumah USTAZAH HAYATI :) ~ 
kali pertama trun epoh lpas x study ngan diorang 


Moga Persahabatan Yg Kami Bina Berkekalan Hingga Nyawa Memisahkan Kami :)
SEGAN SELAMANYA!!!

3 comments:

  1. haha. saya suka. sebab byk gambar saya. hahah..~

    ReplyDelete
  2. knight: hahaha hidup mesti segan beb

    has: mangsa buli mmg ler bnyk gmbar dia.haha

    ReplyDelete